понеделник, 7 януари 2013 г.

Аз съм вълшебник

         Когато хората мечтаят за нещо, така горещо и дълбоко, сред мечтите се раждат действия. И ако силно вярвам в себе си мога ли да постигна и най-невъзможните си мечти? Навярно думите ми са клиширани и до болка познати на хората, но виждам, че номерът с вярата в себе си и успеха след това, май работи. А удовлетворението от добрите резултати е наистина несравнимо.
       Сега обаче, ми идва на ум... Май не е достатъчно за този наш напредващ, свят да се трудим и упорстваме по единично. Днес зависим от другите, зависим от това дали хората ни харесват, дали "Европа" харесва Бойко и още куп други взаимодействия. Когато тази мисъл прониза съзнанието ми, моят малък успех изчезна в безкрайността. След като останах така нещастна, че не мога да живея сама, в моя свят, с моите малки възходи, за пореден път се обръщам към Вас и искам да Ви кажа, че трябва да се говори. Многократно съм се опитвала да докажа обратното, че масовите комуникации не са .... как да кажа "задължителни", но образованието, семейството и приятелите ми доказват обратното. Комуникацията във всичките и разновидности, може да спаси живот или бизнес или нечие изкуство. Ако аз искам да продавам мед, първо трябва да Ви кажа за него нали? Хората, които ме познават навярно ще се засмеят на този пример, но това е самата истина, малката реалност, в която живеем ни учи как да бъдем по-успешни.
Нека се върнем на темата за мечтите и тяхното реализиране. Вие цветно ли мечтаете? Питам се, защото моите цветни мечти ми помагат да ги реализирам, да ги превърна в материани неща, да мога да ги докосвам и премествам...И другият въпрос, който си задавам е, изобщо правилно ли е да наричам идеите си мечти? Прави ли ги това по романтични, по-вълшебни? Мисля, че точно това ме вдъхновява да ги реализирам. Когато представата за нещо е вълшебна и ти го сътвориш, ти ставаш вълшебник нали? Творя моите вълшебства, малки или за някои незначителни, но моите... и успявам... Аз съм вълшебник!

Няма коментари:

Публикуване на коментар