неделя, 18 март 2012 г.

М като Меденка.

Много интересно и обратно на много хора, аз не обичам мед. Дори не ми харесва да го гледам и само при мисълта колко наситено сладък е, отвръщам поглед и се обръщам към шоколада. В последно време майка ми казва, че любовта променяла хората. Клиширано изказване, но неуспорим факт е, че преди два дни направих най-вкусните меденки, които някога съм правила. Е да бяха ми първите, но както вече казах, първият път е винаги толкова вълнуващо. И сега това вълнение се прехвърли в главата ми. Дали идването на пролетта ме подтиква към нови начинания или наистина,когато човек изпитва нови емоции е по-мотивиран от всякога? Та дори този блог, който е съвсем нов, е плод на имено тази мотивация. Има ли нещо за Вас което отключва всичките Ви желания? Може ли нещо да Ви накара на 22 години да рисувате с пастели :)

4 коментара:

  1. Не само на 22, на 24-26 пак бих могла да рисувам с пастели, да правя фигурки от пластелин :)А колкото до меденките, щом се прави нещо с желание и се влага любов то винаги е сполучливо :)

    ОтговорИзтриване
  2. Има нещо вярно в това, че с идването на пролетта хората стават по активни, събуждат се от зимният си сън, незнам дали слънцето е причина за това, но определено всички са по енергични, включително и аз :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хубаво е, че успяваме да съхраним детското в себе си. Рисуването, музиката и спорта помагат за развитието, физически и психически, независимо от възрастта на хората. Тези начинания ни обединяват дори в друга среда, като тази на работното място например. И в тази връзка ето нещо интересно :) : http://www.teambuildingportal.com/games

    ОтговорИзтриване
  4. Готвенето има нещо с любовта... можеш да вземеш съставки които не харесваш, които изглеждат абсолютно несъвместими и през процеса на готвене (или на любофта;) се получават прекрасни комбинации :)

    ОтговорИзтриване